Sí, els nostres serveis continuen operant amb total normalitat.
Gràcies a l’aplicació del protocol de treball intern aprovat pel Comitè especial de Centauro, actualment, el 100% dels nostres equips professionals es troben operatius.
La manera més ràpida i eficaç de contactar amb Centauro és via correu a pedidos@centauro.es o web accedint amb el vostre usuari i contrasenya a shop.centauro.es. També podeu posar-vos en contacte directament amb el vostre comercial habitual.
Les comandes es poden ordenar i gestionar exclusivament per la web. Si teniu dubtes en algun dels processos, podeu posar-vos en contacte amb un assistent mitjançant el mateix xat de la web.
També podeu contactar amb el vostre comercial habitual.
A dia d’avui, les comandes es serveixen en un termini de 24h a 48h aproximadament.
El termini habitual d’entrega de comandes (24h) s’ha vist ampliat a causa de l’extrem compliment de les mesures d’higiene i protocol de seguretat en l’àmbit de la logística i el transport.
Actualment no disposem d’un sistema de seguiment de la comanda en temps real.
Les comandes se serveixen en un termini de 24h a 48h. Si passat aquest temps, no heu rebut la vostra comanda, podeu contactar amb els canals habituals de correu (pedidos@centauro.es) i/o xat web (shop.centauro.es).
La manera més eficaç de comunicar al transportista aquesta i altres peticions puntuals, és fer-ho a través de l’espai destinat als comentaris pel transportista que es genera a la mateixa comanda via web.
Com a alternativa, ens podeu avisar de la petició indicant-ho corresponentment al correu (pedidos@centauro.es) o al xat web (shop.centauro.es).
A causa de les restriccions en productes sanitaris altament demandats com són, en la seva gran majoria, les mascaretes, l’alcohol o el gel desinfectant, actualment no disposem d’estoc per poder servir aquests productes.
Treballem per poder restablir la normalitat al més aviat possible i agraïm per endavant la comprensió de tots els nostres clients i col·laboradors.